Недостигот од возачи за транспорт на контејнери и автомобили, во комбинација со големиот обем на трговија, доведе до застој во еден од најголемите светски автомобилски центри, германското пристаниште Бремерхавен.

Застојот остави возила подготвени да влезат или да ја напуштат Европа сега чекаат на пристаништето, а производителите (и купувачите) на автомобилите на БМВ, Стелантис, Рено, Тесла и Волво се најбројни на листата.

Во просек, на пристаништето Бремерхафен се движат 1,7 милиони возила годишно, но недостатокот на возачи за тешка стока, како и возачи за истовар и утовар на возила кои влегуваат и излегуваат, доведе до сериозни доцнења, пишува Телеграф р.с.

Освен тоа, во моментов едноставно нема доволно бродови за транспорт на возилата. Глобалната флота е намалена за околу 13 бродови во споредба со 2019 година, што е резултат на прекумерното трошење во првата година од пандемијата.

За жал, за производителите на автомобили и клиентите кои чекаат нови возила, таа ситуација не се очекува да се реши пред 2024 година, кога ќе почнат да се испорачуваат новоизградените бродови. Недостигот може да влијае и на цените на возилата. Со зголемената побарувачка за електрични возила од Кина во Европа, притисокот врз пристаништата може само да се зголеми.