Netflix заврши една година со импресивен раст, додавајќи 8,5 милиони нови претплатници во четвртиот квартал од 2020 година. Ова значи дека гигантот за стриминг веќе има вкупно 204 милиони претплатници кои плаќаат низ целиот свет, нето раст од 37 милиони нови претплатници за целата година во споредба со 28 милиони во 2019 година.

Компанијата исто така објави 6,64 милијарди долари приходи и заработка по акција од 1,19 долари во четвртиот квартал, во споредба со проценките на аналитичарите за 6,63 милијарди долари приходи.

Како резултат на извештајот за заработка, акциите на Netflix пораснаа за 12,4% во тргувањето по работното време, објави Techcrunch.

Во иднина, Netflix проценува дека ќе додаде 6 милиони нови претплатници во првиот квартал од 2021 година – исто како и неговата стара прогноза за К4 и помалку од половина од 15,8 милиони претплатници што Netflix ги додаде во К1 2020 (токму кога новиот ограничувањата започнуваат во САД).

Компанијата ја препознава растечката конкуренција од релативно новите стриминг услуги како Дизни +, Паун и ХБО Макс, но нејзините клиенти сепак го ставаат далеку пред конкурентскиот стриминг – Дизни +, на пример, има 86,8 милиони претплатници на почетокот на декември. Услугата е лансирана пред нешто повеќе од една година и сè уште се дистрибуира низ целиот свет.