Во Германија се најавени измени во регулативата, кои се неопходни со цел законодавството на оваа земја да се усогласи со Директивата на ЕУ за продажба на стоки. Предлогот остро се спротивстави на Државната асоцијација на независни дилери на моторни возила (БВфК), која веднаш се обрати до Германскиот федерален совет, тврдејќи дека најавените измени за нив се неодржливи.
Меѓутоа, во Директивата за продажба на стоки во ЕУ се вели дека „секоја неусогласеност што станува очигледна во рок од една година од моментот на испорака, исто така, ќе постои во моментот на испорака на стоката, освен ако не е докажано поинаку или не е во согласност со природата на стоката, или природна дисхармонија. Ова, патем, важи и за стоки со дигитални елементи.
Претходниот рок беше шест месеци, а тоа е продолжување на времетраењето и импликациите, односно трошоците за таквата одлука што им создаваат проблеми на германските трговци. Како што коментира германскиот весник, „од една страна, оваа одлука им користи на корисниците на половни возила, кои ќе добијат бесплатни поправки, но на долг рок може да има промени што навистина не им помагаат“.
Државната асоцијација на независни дилери на моторни возила (BVfK) се спротивставува на другите најавени измени на регулативата, но ова е најзначајно, бидејќи тие наведуваат дека доколку Федералниот совет донесе одлука за измена на регулативата, цената на користените автомобили во Германија може да се зголеми за од 10 до 20 проценти. За нив тоа значи и “крај на продажбата на стари користени возила”.
Ова секако ќе влијае на цените на користените возила во регионот на Западен Балкан, имајќи предвид дека Германија е еден од најважните пазари за користени автомобили за купувачите од оваа област.