Сепак, клучниот бренд на италијанската компанија Kering останува исклучително профитабилен
Акциите на компанијата за луксузни стоки Kering се намалија откако стана јасно дека растот на продажбата на францускиот луксузен бренд Gucci е забавен во текот на последните три години, објавува Блумберг.
Последните денови беше забележано кај нивните хартии од вредност пад од 6,28%.
Споредливите продажби на Керинг се зголемија за 12,7% во вториот квартал наспроти очекувањата на аналитичарите за зголемување од 14,5%. Иако вкупниот раст на продажбата на компанијата во голема мера е во согласност со очекувањата, а неговата профитабилност продолжува да расте, забавувањето на инерцијата на нејзиниот клучен бренд ги вознемири инвеститорите.
“Очекуваме пазарот и понатаму да се прашува дали во иднина ќе има” меко слетување “за Гучи, и покрај многу стабилното подобрување на маргините”, рекоа аналитичарите на Bernstein на чело со Лука Солка.
Акциите на Керинг се намалија за 9,9% на почетокот на берзата во Париз. Ова е најголемото опаѓање од октомври минатата година. Компанијата ги објави своите резултати по завршувањето на седницата во четвртокот.
Годинава порано, продажбата на Гучи се зголеми за 40%, а 20% во претходниот квартал. Керинг се обидува да ги убеди инвеститорите дека растот на брендот е само нормализирање и дека декадентната облека на дизајнерот Алесандро Микел не е во мода.
“Доцнењето беше очекувано и коментирано во последните квартали”, рече главниот финансиски директор Жан-Марк Дупла.
По падот на Гучи, Kering веќе не е подобар од LVMH, кој оствари 20% раст во кварталот со својата клучна категорија за мода и кожни производи. Акциите на Луј Витон и сопственикот на Кристијан Диор достигнаа рекордно високо ниво во четвртокот, откако промените во креативниот тим на клучните брендови го стимулираа растот.
Гучи, сепак, останува исклучително профитабилен, а оперативната маргина се зголеми на 41% во првата половина. Керинг, исто така, рече дека продолжил да функционира добро во Кина, каде што властите преземале мерки за зголемување на купувањето на луксузни добра.
Компанијата, исто така, објави позитивни резултати за другите брендови, како што е подобрувањето на перформансите на Bottega Veneta, која се соочува со потешкотии. Додека аналитичарите очекуваа понатамошен пад на продажбата, брендот се врати во раст во вториот квартал, бидејќи Керинг рече дека првате збирка на новиот креативен директор Даниел Ли беше добро примена од публиката.
Забрането превземање на содржината без претходно одобрение од редакцијата на БанкоМетар.мк