Компанијата додаде 5 милиони нови корисници во вториот квартал, со нето добивка од 37 милиони долари
Twitter Inc. соопшти дека нивната продажба во вториот квартал ги надмина очекувањата на аналитичарите на Wall Street, бидејќи компанијата успеала да привлече милиони нови корисници преку подобри начини за сортирање на информациите и посоодветни известувања, информира Bloomberg.
Приходите од социјалната платформа во вториот квартал се зголемија за 18 отсто на 841 милион долари, наспроти 829 милиони долари.
Компанијата додаде 5 милиони нови корисници во текот на периодот што се разгледува, со вкупна потрошувачка база од 139 милиони корисници.
Нето добивката изнесува 37 милиони долари или 5 центи по акција.
Најголем впечаток на корпоративниот квартален извештај е прогнозата на Твитер за третиот квартал – компанијата очекува приходите да бидат помеѓу 815 и 875 милиони долари. Во просек, аналитичарите предвидуваат дека износот ќе достигне 872 милиони долари, додека Твитер планира да преземе некои рекламни формати во текот на следните квартали.
“Решивме да исклучиме некои производи кои ни носат приходи кои се доволно големи за да влијаат врз нашите краткорочни заработувачки, но доволно мали за да не влијаат на нас на долг рок”, рече главниот финансиски директор на компанијата, Нед Сигел.
Твитер објави профит за седмиот последователен квартал, при што растот на потрошувачите остана стабилен во текот на изминатите две години.
Сепак, постои проблем со однесувањето на спамери и тролови во социјалната мрежа. Компанијата во петокот објави дека сè уште се бори против овие малициозни елементи.
Идниот раст на продажбата може да биде потпомогнат преку стимулирање на рекламирање во странство. Само 21% од секојдневните корисници на Твитер се наоѓаат во САД, но 52% од нивните приходи доаѓаат од земјата. Ова значи дека компанијата може да покаже повеќе реклами на странски корисници или да се обиде да ги зголеми цените за реклами во други земји.
Втората опција се изборите во 2020 година во САД. Претседателот Доналд Трамп е најпопуларниот корисник на Твитер, а платформата веќе е домаќин за идните претседателски кандидати. Ова им помага на луѓето да влезат во Твитер, но исто така, покренува прашања за слободниот говор.
Беше откриено дека Трамп ги блокирал мрежните критики и ги отстранил неговите политички противници од неговата сметка на Твитер. Тој, исто така, ја обвини платформата за пристрасност и дека им отежнува на корисниците да го следат неговиот профил. Трамп има повеќе од 62 милиони следбеници на социјалната мрежа.
Сепак, Твитер не забележа значително зголемување на приходите од политичките реклами за време на претседателските избори во 2016 година или на привремените избори во САД во 2018 година. Значи изборите во 2020 година едноставно можат да му обезбедат на Твитер повеќе социјално влијание отколку што веќе го има компанијата.