НОВО ПОГЛАВЈЕ ЗА БРОДОГРАДБАТА И ПОМОРСКИТЕ ТУРИСТИЧКИ ПАТУВАЊА ВО КИНА
Првиот кинески голем крузер изграден во домашно бродоградилиште, „Адора Меџик Сити“, во понеделникот го напушти пристаништето во Шангај, започнувајќи го своето прво комерцијално патување и отворајќи ново поглавје за бродоградбата и индустријата за крстарење во земјата.
Превезувајќи повеќе од 3.000 патници, бродот тргна од меѓународниот терминал за крстарење во Шангај, Вусонгкоу, и се очекува да стигне до туристичките дестинации во североисточна Азија, вклучувајќи ги јапонските Нагасаки и Фукуока и островот Џеџу во Република Кореја, пред да се врати во недела. Маршрутите дополнително ќе се прошират во иднина, со додадени повеќе опции, како што се Југоисточна Азија и земјите партнери на „Појас и пат“.
„Адора Меџик Сити“ е долг 323,6 метри, има бруто-тежина од 135.500 тони и може да прими до 5.246 патници во вкупно 2.125 гостински соби, според неговиот градител, „Шипбилдинг цо Шангај, Лтд“ (СВС). Има 16 ката и вкупно 40.000 квадратни метри јавен простор за живеење и рекреација.
– Изградбата на големи бродови за крстарење како „Адора Меџик Сити“ означи скок во севкупниот капацитет за бродоградба на Кина – рече Чен Ганг, генерален директор на СВС.
По осум години научно истражување и пет години проектирање и изградба, бродот беше испорачан во ноември.
Внатрешноста на бродот
Атриумот на бродот е декориран во кинески стил, каде што се одржа забава за добредојде за патниците при качувањето.
Може да се пофали со десетици функционални области за да обезбеди угостителски, забава, одмор и сместувачки услуги за патниците. Има уметнички коридор со мурали од пештерата Дунхуанг поставени на бродот, каде што може да се видат 16 иконски мурали, како што се будистички историски локалитети и украсни обрасци, кои им го привлекуваат вниманието на гостите. Технологијата за репродукција со висока верност овозможува да се претстават деталите за муралите со висока дефиниција на патниците во бродот, давајќи ориентален и естетски амбиент.
– Можете да направите тивка прошетка низ коридорот и да го доживеете историското потекло на кинеската култура – изјави Шенг Ксинг, патник.
Освоен третиот бисер во бродоградежната индустрија
Претставувано како „бисер во круната“ на бродоградежната индустрија, производството на крузери, бродови за крстарење, е меѓу најсложените и најкомплицирани. Пред Кина има само четири земји што имаат способност да градат големи бродови за крстарење.
Испораката на „Адора Меџик Сити“ означува дека Кина ги освои сите три „бисери“ во бродоградежната индустрија, покрај големите носачи на течен природен гас и носачите на авиони.
Бродот се состои од повеќе од 25 милиони компоненти, што е пет пати повеќе од оние во авионот C919 и 13 пати повеќе од оние на брзиот воз „Фуксинг“.
Поради високите стандарди што требаше да се исполнат, потребни беа осум години истражување и пет години проектирање и изградба.