SpaceX наводно потпишал договор со канадски технолошки стартап што ќе му овозможи да ја испрати рекламната индустрија во вселената.
Тоа е всушност еден вид дигитален билборд што ќе биде во орбитата на Земјата. На неа, компаниите што ги добиваат понудите, односно што даваат повеќе пари од конкуренцијата, ќе можат да ги емитуваат своите логоа и друга содржина.
Самуел Рид, извршен директор и ко -основач на Геометриската енергетска корпорација (ГЕЦ), ја објаснува целта на оваа иновација во рекламната индустрија – така што компаниите ќе можат да ја фотографираат својата порака со нашата планета во позадина и да ги емитуваат тие фотографии назад до Земјата.
Овој билборд нема да биде видлив за нас, а веројатно и за астронаутите кои излегуваат од орбитата, бидејќи е доста скромен по големина. Ќе служи само како сценографија за сликање.
Сепак, главниот актер во овој проект, компанијата SpaceX, се уште не го коментираше ова партнерство, па останува да видиме дали навистина ќе се реализира.
P.S. Истиот ефект се постигнува и со компјутерска технологија, или со користење фотошоп елементи, и не чини пари, потребна е само идеја.
Зошто некој би плаќал стотици илјади евра за вселената за нешто што може да го направи речиси безпари на компјутер и во студио?