Информациите добиени преку процесот на обработка на поплаки/жалби може да доведат до подобрување на производите и процесите. Кога жалбите се соодветно поставени, може да ја подобрат репутацијата на организацијата, без оглед на големината, локацијата и секторот.
Справувањето со жалби преку планиран процес како што е дефинирано во секој систем на работа, може да го подобри задоволството на клиентите. Поттикнувањето повратни информации од клиентите, вклучувајќи и поплаки ако клиентите не се задоволни, можат да понудат можности за одржување или зајакнување на лојалноста на клиентите и подобрување на домашната и меѓународната конкурентност.
На онлајн семинарот детално ќе се разработат следниве теми:
– Обезедување на пристап за директен разговор со клиентите;
– Зајакнување на организацијата да ги разрешува жалбите на конзистентен, систематски и
одговорен начин, на задоволство на подносителот;
– Подобрување на способноста на една организација да ги идентификува трендовите и да ги
елиминира причините за поплаките, како и да ги подобри операциите на организацијата;
– Да помогне организацијата да создаде приод фокусиран на клиентите за решавање на
жалбите, и да го охрабри персоналот да ги подобри своите вештини за работа со клиенти;
– Да обезбеди основа за континуирано преиспитување и анализа на процесот на
обработка на жалбите, решавање на поплаките и подобрување на процесот.
МОДУЛИ:
Модул 1:
Сервис за грижа на потрошувачи (Customer service):
– Што претставува успешен сервис за грижа на поторшувачи;
– Услуги за потрошувачите и решавање на проблеми и поплаки;
– Избор на соодветен кадар;
– Дигитален сервис и нудење на услуги;
– Нови трендови за 2022 година.
Модул 2:
Инвестиции во ефикасно решавање на проблеми и поплаки како и незадоволство на клиентите:
– Подобрување на способноста за идентификација на причините за поплаките;
– Подобрување на вештините на персоналот;
– Анализа за детектирање на најчести поплаки од страна на потрошувачите.
Модул 3:
Управување со односите со клиентите преку CRM ( Customer relationship marketing):
– Како да креирате силни онлајн односи со клиентите;
– Примена на потенцијалите на информациските системи за поддршка
на имплементирањето на CRM концептот;
– Како да се идетификуваат клучните фактори за успех на CRM
и разработување на потенцијални проблеми.
Модул 4:
Закон за заштита на потрошувачите и негова примена:
– Права и обвски на потрошувачите;
– Одреди за распродажба на производ/ Физичко одвојување на поризводите за распродажба.
Целна група:
– продавачи во малопродажба и/или големопродажба, вработени во сектор/процес поврзан со рекламации; вработените кои комуницираат со клиенти; менаџери кои се одговорни за решавање на поплаки/жалби/рекламации.
Предавачи:
–доц. д-р Ана Секуловска Јовковска, доктор на политички науки, специјалност креирање и иплементација на политики и
– доц. д-р Викторија Трајков, доктор на економски науки, специјалност маркетинг и брендирање.
За сите учесници ќе биде обезбедено:
– Напатствија за приклучување на онлајн семинарот;
– Работни материјали во електронска верзија.
Сите заинтересирани за учество на овој онлајн семинар можат да се пријават најдоцна до 4.04.2022 година.