Кинескиот онлајн трговец на мало Shein Grower ги зголеми цените на сите свои производи во САД за неверојатни 377%. Овој потег доаѓа пред постојните царини за ситните артикли и е еден од првите знаци за можните последици од трговската војна врз американските потрошувачи, објави Блумберг.
Просечната цена на производите во топ 100 во категоријата козметика и здравје веќе е зголемена за 51%, бидејќи цените на голем број производи се зголемени повеќе од двојно. За домашните и кујнските производи и играчките, просечниот пораст на цената е над 30%, поттикнат од зголемувањето на цената на комплет кујнски додатоци за 377%.
Платформите за е-трговија како Shein и Temu се соочуваат со царини од 120% за многу од нивните производи поради одлуката на американската влада да ги прекине исклучоците за мали пратки од континентална Кина и Хонг Конг.
Минатата година компанијата продаде облека во вредност од 38 милијарди долари.
Во последниве години, шверцерите го искористија ослободувањето, кое овозможи стока вредна под 800 долари да влезе во САД без царина. Вашингтон, исто така, ќе ја зголеми царината за стоки увезени по 2 мај на 100 долари. По 1 јуни таксата ќе биде уште поголема.
Зголемувањето на цената од Shein ги одразува обновените напори на кинеските онлајн трговци на мало да пренесат некои од дополнителните трошоци за увоз на американските потрошувачи.
Продажбата во Temu и Shein опадна во текот на март и почетокот на април, бидејќи американските купувачи набавија сè, од четки за шминка до апарати за домаќинство пред да стапат на сила зголемувањето на цените. Двете компании претходно овој месец најавија дека ќе ги зголемат цените на американскиот пазар.