Компанијата има намера да се прошири на новите пазари

Spotify Technology објави нова верзија на својот стриминг за музика за нови пазарни корисници. Овој напор има за цел да го зголеми својот бизнис надвор од нејзините силни региони како САД и Европа, објави Блумберг.

Spotify Lite, која работи на Android телефони, ќе привлече корисници кои имаат ограничени податоци и послаби сигнали, особено во региони како Азија, Блискиот Исток, Африка и Латинска Америка, се вели во соопштението на компанијата. Апликацијата беше објавена на 36 пазари. Услугата, вклучувајќи реклами, ќе биде достапна бесплатно, а премиум-верзијата ќе биде достапна по иста цена како и вообичаената услуга за стриминг платформата.

Компанијата се потпира на Spotify Lite за силен притисок врз пазарите со голем потенцијал. Покрај тоа, компанијата за стриминг мора да ги увери инвеститорите во нивните изгледи за раст додека продолжуваат да губат пари.

Акциите на компанијата опаднаа за 26% од нивниот врв – една година порано.

Најголемиот предизвик остануваат парите што ги плаќаат за музичките правила кои “јадат” околу 60% од приходите и се главната причина за загубата.

На овој начин Spotify бара други можности за раст, како што се подкасти, на пример. Но, ова е сè уште растечки бизнис, со приходи од 479,1 милион долари во приходи во 2018 година, според Бирото за интерактивно рекламирање. Околу 62 милиони луѓе во САД над 12 години слушаат подкасти секоја недела, според извештајот на Edison Research и Triton Digital 2019.

Spotify ги повика инвеститорите да веруваат дека пазарот за аудио стриминг сé уште е во зачеток. Компанијата се потпира на Северна Америка и Европа, каде што се лоцирани 65% од корисниците. Африка, Азија и Блискиот Исток учествуваат само 13% од корисниците на услуги.

Натпреварувачот YouTube веќе издаде полесна верзија на својата апликација за пазарите во развој и привлече милиони корисници во Југоисточна Азија.