БЕРЛИН (Ројтерс) – Околу 1200 програмери од БМВ и Дајмлер се здружија за развој на автоматизирана технологија за возење, објавија компаниите во четвртокот, најголемите произведувачи на автомобили се принудени да ги здружат своите ресурси за развој во време на намалување на ценовните маргини.

Стратешкото партнерство ќе се фокусира на развој на технологии за системи за возење со помош, автоматизирано возење на автопати и автоматско паркирање, соопштија БМВ и Дајмлер во соопштението, додавајќи дека двете компании самостојно ќе ги имплементираат технологиите во нивните автомобили.

Двата производители на автомобили ги објавија своите планови за здружување на силите за автоматизирана технологија за возење во февруари, велејќи дека дискутираат за можноста за продолжување на нивното партнерство.

БМВ и Дајмлер во четвртокот објавија дека го финализирале договорот и дека очекувале технологијата да биде распоредена во возила за масовни пазари од 2024 година.

Претходно оваа година, БМВ и Дајмлер, најголеми германски производители на автомобили по “Фолксваген”, издадоа предупредувања за пад на профитите претходно оваа година.

Соочувајќи се со турбуленциите од меѓународните трговски конфликти и стеснувањето на маргините поради построгите закони за емисии на гасови, производителите на автомобили се принудени да се здружат поради огромните трошоци за развој на клучните технологии со кои тие се соочуваат во конкуренција со интернет гигантите како Waymo од Alphabet.

Најголемиот европски производител на автомобили Фолксваген и Форд се наоѓаат во последната фаза од разговорите за стратегиска алијанса за заедничко развивање на технологија за автоматско возење и електрични автомобили. Весникот Ханделсблат изјави дека договорот треба да биде одобрен на 11-ти јули.

Во мај, Рено и италијанско-американската група Фиат Крајслер Автомобили објавија дека разговарале за спојување, но преговорите подоцна беа прекинати.

Дајмлер издаде предупредување за пад на профитот во јуни – трето за 12 месеци – велејќи дека тоа издвојува стотици милиони евра за да се покријат регулаторните барања од мерките за намалување на емисиите на гасови од дизел моторите.

Во мај, БМВ предупреди за пад на профитот, велејќи дека морале да направат поголеми инвестиции од очекуваното.

Двете компании изјавија дека нивната соработка е не-ексклузивна, а резултатите се ставени на располагање и на други лиценцирани производители на оригинална опрема.