Туристичката сезона во земјата годинава може да трае до ноември
Турските Marti Hotels & Marinas може да издадат конвертибилни обврзници за да го финансираат растот и сметаат дека изгледите за туризам ќе се подобрат следната година, бидејќи ефектите од пандемијата на коронавирусите ќе започнат да бледнеат, пренесува Блумберг.
„Можеме да продадеме пет до седумгодишни конвертибилни обврзници до крајот на годината, ако дозволат условите на пазарот“, рече извршниот директор Емре Нарин. „Ова може да ни овозможи да ја зајакнеме позицијата на Марти на пазарите“, додаде тој. Покрај тоа, компанијата може да одлучи да го зголеми својот капитал со издавање права.
Турската туристичка индустрија се надева дека ќе ги забрза вакцинациите, иако бројот на случаи со коронавирус се зголемува пред летото. Вкупниот број на вакцинирани заклучно со петокот е 16,3 милиони во земјата со население од 84 милиони. Но, дневните случаи достигнаа 40.806, втор по големина број во Европа по Франција.
Приходите од туризам, клучна точка во намалувањето на дефицитот на тековната сметка на земјата, паднаа за 65 проценти на 12 милијарди долари во 2020 година. Владата има за цел да ги удвои оваа година.
Според Нарин, има „интензивен прилив на резервации“ од Русија и тој очекува посетителите од Западна Европа и Велика Британија да се приклучат во јуни. „Туристичката сезона може да трае до ноември оваа година“, вели Нарин, предвидувајќи враќање на нивото на пред-пандемијата во 2023 година.
Конвертибилните обврзници, кои носат фиксен приход од плаќање камати, но исто така можат да се претворат во акции, се ретки во Турција. Акфен хотел инвестмент ги претвори обврзниците што ги издаде во 2018 година во акции на крајот на минатата година. Производителот на полиестер Саса е одобрен да продава конвертибилни обврзници, но сè уште не го сторил тоа.
Хотелите Марти и нејзините девизии на Марти РЕИТ преструктуираа долг од околу 128 милиони американски долари кон Денизбанк во март, достигнувајќи двегодишен грејс период, за кој Нарин рече дека ќе и овозможи на групата да се опорави од падот на пандемијата.
Акциите на Марти се зголемија за 10% оваа година од порастот на туристичкиот индекс на Истанбулската берза за 29%.