Освен тестенини, колбаси и слични прехранбени производи, јужнокорејските продавници од април продаваат златни прачки. Имено, ЦУ, најголемиот малопродажен синџир во таа земја, во соработка со Корејската корпорација за ковање и печатење на хартии од вредност на своите клиенти им понуди мали златни прачки со тежина од 0,1 до 1,87 грама.
Најтешките шипки во продавниците чинат околу 165, 7 долари и најлесниот 56,5 долари. Тие се продаваат со различни пораки, како роденден и други честитки. Иако златото на полиците на прв поглед изгледа како многу необичен деловен потфат, се покажа дека оваа роба „одат како шарм“. Најчести купувачи биле луѓе на возраст од триесет години, кои сочинуваат 41 процент од сите купувачи на мини златни шипки, а потоа малку постарите граѓани на Јужна Кореја, пренесува Каматица.
Гледајќи ја деловната можност што се крие во златни прачки, и други трговски синџири почнаа да нудат мали златни прачки. Некои од нив се продаваат и на автомати, како оние каде што можете да купите шишиња со вода и чоколади. Аналитичарите велат дека зголемената побарувачка за злато не е невообичаена во неизвесни времиња, но сепак ова е преседан. Меѓутоа, во ситуација кога корејската вон валута упорно слабее, а вредноста на златото расте, никој не треба да биде изненаден од новиот бран на интерес за злато, дури и во супермаркетите.