Германскиот автомобилски гигант следната година планира да направи огромни заштеди, што меѓу другото ќе се постигне и со кратење на работните места. Ова го соопшти извршниот директор на групацијата Volkswagen (Volskwagen – VW), Оливер Блум.
„Веќе следната година, Volkswagen планира да постигне перформанси над 10 милијарди евра за групацијата преку програмите за ефект на нашите брендови“, изјави Блум за Frankfurter Allgemeine.
Блум рече дека придобивките од ефикасноста од намалувањата нема да имаат влијание врз заработката, но барем ќе помогнат да се надоместат очекуваните трошоци следната година.
„Во 2024 година ќе биде многу предизвикувачка година економски“, рече Блум, додавајќи дека компанијата се надева дека ќе се стабилизира во текот на годината пред да „полета“ во 2025 година.
Блум постави нови профитни цели за сите брендови на VW во текот на летото, кои се очекува да бидат исполнети преку комбинација на заштеда на трошоци и нови можности за приходи.
Основната марка на патничките автомобили VW беше посебен проблем за компанијата. До 2026 година, брендот се очекува да го зголеми повратот од продажба на 6,5 проценти.
Во првите девет месеци од 2023 година, профитот од продажба на VW беше 3,4 отсто. Шефот на патничките автомобили на VW, Томас Шефер, во моментов преговара со претставниците на работниците за кратењата.
„За да ја зголемиме нашата ефикасност, мораме да ја намалиме и нашата работна сила“, рече Блум, иако одби да каже колку работни места ќе бидат укинати.
Тој рече дека компанијата ќе се обиде да користи „социјално одговорни“ начини за намалување на работните места, вклучително и пакети за пензионирање.
Весникот објави дека разговорите за вработување ќе се одржат на 6 декември, а деталите ќе бидат претставени на конференцијата за управување со VW пред Божиќ.