Нискобуџетната компанија Wizz Air продолжи да го намалува расположливиот капацитет на седишта на речиси сите пазари во поранешна Југославија во текот на наредниот четврти квартал во споредба со истиот период минатата година.

Ова е и побрзото од очекуваното поради инспекции на моторот кои приземјија значителен дел од нејзината флота, што резултираше со големи прекини низ нејзината мрежа.

Во 2025 година, нискобуџетната авиокомпанија предвидува приземјување на 35 авиони, што ќе и овозможи да се врати на раст, по речиси никакво зголемување на капацитетот оваа година, што е реткост за голем нискобуџетен превозник, кој генерално се потпира на раст од широк размер, за одржување на приходите и профитабилноста, пишуваат медиумите.

Во Скопје, каде Wizz Air ја има најголемата база во поранешна Југославија, нискобуџетната компанија ќе забележи намалување на капацитетот за 22,6 отсто во споредба со 2023 година или 125.726 седишта помалку од минатата година.

Слично во Охрид, бројот на слободни места ќе се намали за 32,6 проценти или 17.858.

 

Во Белград, и покрај тоа што има повеќе летови овој септември и октомври во споредба со минатата година, Wizz Air ќе го намали својот вкупен капацитет во последниот квартал од годината за 27,6 проценти, бришејќи 148.292 седишта од пазарот, додека во Ниш ќе има 36.316 помалку места или намалување од 57,2 отсто во однос на 2023 година.

Ова резултира со отстранување на 9.366 места од пазарот.

Во Подгорица, Wizz Air го намалува капацитетот за 7,3 проценти или 5.452 седишта. Слично, во Љубљана, со една линија помалку од лани, превозникот ќе има 44,9 отсто помал капацитет на словенечкиот пазар или 11.756 седишта помалку.

Единствениот пазар во поранешна Југославија каде Wizz Air ќе го ограничи трендот е Босна и Херцеговина.

Со повеќе летови на постојната линија меѓу Лутон и Сараево, како и со започнувањето на операциите меѓу Рим и главниот град на Босна и Херцеговина, капацитетот ќе порасне за 183,3 проценти, со дополнителни 22.908 седишта.

Од друга страна, расположливиот капацитет на операциите во Тузла ќе се намали за 3,6 проценти во текот на четвртиот квартал со 1.812 места помалку.

Промените за гореспоменатото остануваат можни, бидејќи буџетскиот превозник продолжува да го менува распоредот врз основа на достапноста на авионите. Во овој момент, пазарите на кои Wizz Air ќе има помалку седишта во четвртиот квартал од оваа година во споредба со четвртиот квартал 2023 година се: Луксембург (целосно повлекување), Бугарија, Норвешка, Романија, Грција, Кипар, Шведска, Литванија, Исланд, Полска, Холандија , Франција, Германија, Латвија и Малта, покрај горенаведените пазари од поранешна Југославија.