Марк Цукенберг со еден телефонски повик им ги претстави на инвеститорите резултатите на компанијата за последниот квартал, каде “збриша” 150 милиони долари од компанијата.
Акциите за неколку сати паднаа за 24 отсто, откако ЦФО Facebook објави дека компанијата не очекува драстичен раст на профитот во наредните години, него очекува намалување.
Долгорочно исто како голема закана ќе биде и тоа што се намалува бројот на кликови на Facebook огласите.
Како што пишува The Next Web, бројот на записи на реклами испратени на Facebook е намален во последните три месеци за околу 20 отсто, покажуваат најновите податоци за 2018 година, што е значително намалување на реклами од целиот свет.
Што се случи?
Насловната алатка за пребарување покажува дека типичните глобални корисници отвораат просечно осум реклами месечно, за десет проценти помалку отколку во април.
Постојат бројни можни причини за падот на интеракцијата, и тешко е да се утврди дали тоа е наизменична флуктуација или постојан тренд.
Повеќето корисници “не ги сакаат”Фејсбук страниците.
Иако најдраматичната промена се однесува на податоци кои покажуваат колку пати луѓето отвораат реклами на Facebook. Податоците за насловна сугерираат дека вообичаен корисник во просек има само една страница на Facebook.
Каква е врската помеѓу сето ова?
Најновите податоци покажуваат дека во светот Facebook користaт повеќе од два милијарди луѓе месечно, при што две третини од нив секојдневно.
Корисниците на Facebook трошат една милијарда часа на платформата секој ден.
Сепак, за 11 години, колку што постојат “Фејсбук страниците за маркетинг на вашиот бизнис”, корисниците на платформата во просек имаат само една “страница”.
Светски тренд
Најновите податоци покажуваат дека за Facebook овие информации не се разликуваат од земја до земја, но дека корисниците на социјалните мрежи во 179 од 225 земји во светот, во просек, само еднаш одбрале дека им се допаѓа страница на Facebook.
Клиенти во 45 земји лајковале во просек по две страни, и во Малта, во просек, три (Малта има околу 360.000 активни корисници на Фејсбук, кои сочинуваат 0,01 отсто од база на Фејсбук).
Исто така треба да се има на ум дека тоа е еден вид “еднаш во животот”, а не на месечна основа.
Кога ги разгледуваме видовите на страници кои на луѓето им се допаѓаат веднаш станува јасно дека потрошувачот бренд “Страници” не е прв избор за тој вид ласкање.
Дизајнирање на нова стратегија
На кратко, обидот да се зголеми “фан базата” на Фејзбук не е најдобриот начин да се искористат средствата наменети за маркетинг. Ова не значи дека Фејсбук не е место за рекламирање на брендови или инвестирање пари, време и напор за да се зголеми бројот на “ми се допаѓа” на Facebook страница веројатно нема да обезбеди враќање на инвестицијата како што ќе посакаме, пишува авторот на страницата The Next Web.
Прво, повеќето луѓе во животот се само една “страница” во просек, и дека “lajk” најверојатно ќе биде посветен на славен или спортски клуб, наместо на шампон или министерство.
Второ, и можеби уште поважно, дури и ако добивате значителна фан база, сепак ќе мора да платите за да стигнете до повеќето од вашите фанови секогаш кога сакате.
Последните податоци од компаниите да ги следи трендовите на социјални мрежи Locowise 1 покажува дека просечната Фејсбук страница ќе достигне до само 6,4 отсто од своите фанови (не сметајќи платени поддршка), што значи дека само еден од 15 фанови на вашата страница ќе го види вашиот пост, освен ако Вие не го промовирате со користење платени медиуми.
Важно е да се напомене дека ова се просечни податоци за широк спектар на видови и големини ширум светот и дека поголемите страници најверојатно ќе имаат дури и помалку просечни вредности.
Имајќи го ова на ум, може да се запрашаме зошто брендовите генерално ќе се обидат да создадат база на фанови. Во овој момент изгледа како да купувате чаша за кафе за пет долари, со 14 од 15 голтања се наплаќаат еден долар. Иронијата е во тоа што воопшто не мора да ја купите шолјата кафе.
Производите на “промовираните натписи” на Фејсбук им овозможуваат на реклами да дојдат до публиката на платформата, без оглед на тоа дали овие луѓе ја “лајкнат” нивната страница.
Затоа, најверојатно е време да се запрашаме дали формирањето на фанови на обожаватели е вредно за напорите и парите на сите, заклучи The Next Web.